top of page
  • Foto van schrijverLiese-Lotte

MINIDISCO: oeps pasje vergeten...

Als animator moet je veel dansjes vanbuiten leren, die worden op de training stuk voor stuk nog eens herhaald. Maar het is niet onoverkomelijk dat je toch hier en daar eens een danspasje vergeet.


Als je met meerdere animatoren bent is dat geen probleem even spieken bij je collega en dan weer verder. Dat kun je natuurlijk niet doen als je er alleen voor staat. Ik heb tot nu toe nog maar 3 keer minidisco gehad, maar steeds weer vergeet ik enkele danspasjes vooral in ritmo vuelta.


Om het gemakkelijker te maken voor mezelf, zou ik gewoon een liedje die ik wel ken kunnen nemen, want er zijn nu eenmaal genoeg andere liedjes om dat half uurtje te vullen. Maar dat vind ik zonde! Ritmo vuelta is een geweldig lied, en dat vinden de kids ook! Dus wat de danspasjes betreft, ik zal blijven oefenen onder het motto: 'aanhouder wint altijd'. Ben je de kluts toch even kwijt, blijf dan niet gewoon staan maar maak een rondje of een andere beweging die in je opkomt.


In de video zie je hoe ik even de kluts kwijt ben in ritmo vuelta. Toevallig werd dat dan nog gefilmd ook. Nu ja, ik denk dat mijn alternatieve danspasjes het goed hebben opgevangen. Het belangrijkste van minidisco is en blijft een half uurtje lekker dansen en plezier hebben met de kids, missie geslaagd dus!


22 weergaven0 opmerkingen
bottom of page