top of page
  • Foto van schrijverLiese-Lotte

MY TRIP

Bijgewerkt op: 8 aug. 2019

20 juli 2019

Here I go, afscheid nemen van de vakantie is een moeilijk moment. Om nog maar te zwijgen van het afscheid met mijn familie. Gelukkig staat er een nieuw avontuur voor de deur om mezelf aan op te trekken.




Ik ben alvast klaar om op te stijgen, nu het vliegtuig nog ;)



TRIP TIP!

Ik ben net aangekomen in Airport de Paris Orly, nu moet ik nog aan de andere kant van de stad zien te komen. Maar met werken aan het spoor blijkt dit net iets moeilijker te gaan dan ik had gehoopt. Dan maar een andere oplossing zoeken.

Nu blijkt mijn oplossing dé TripTip bij uitstek te zijn! Ik heb 68km gereisd in een taxi en dat voor maar €60. Jawel, je leest het goed, ik heb meer kilometers gedaan dan ik euros betaald heb! Mijn geheim? GetTransfer.com!


De voordelen van GetTransfer.com:

+ Van kleine skoda's tot helikopters, je kunt er echt alles vinden

+ Je betaalt vooraf, dus geen bedrog

+ Je krijgt vooraf aanbiedingen van chauffeurs waaruit je dan zelf je taxi kan kiezen

+ Je kan ook gewoon een taxi voor een aantal uur huren

+ Je krijgt een flesje water aangeboden

+ 50 procent kans op een gezellige babbel met de taxichauffeur :)

+ Je kunt een Nederlandstalige chauffeur aanvragen, al raad ik aan om de ervaring in het Frans te ondergaan.

De nadelen van GetTransfer.com:

- het kan zijn dat je een stagiair hebt. Dat is iemand die ervaring komt opdoen in drukke steden (zoals Parijs). Zij weten soms niet waar ze je kunnen vinden op het vliegveld bijvoorbeeld. Wees gerust, stagiairs hebben aan rijervaring geen gebrek.


Omdat op het contract stond dat ik aan het station van St.leu d'Esserent moest zijn, heb ik me naar daar laten taxiën. Daar aangekomen was het vol spanning afwachten op de campingbaas. En wachten, dat was het zeker!



En toen kwam de regen nog een een goeiedag zeggen...


Eenmaal aangekomen op Campix, ben ik meteen aan het animatieprogramma begonnen , ik ben tenslotte de dag voor mijn eerste werkdag aangekomen! Hopelijk komt het goed morgen op mijn eerste dag in orange&bleu.




31 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page