top of page
  • Foto van schrijverLiese-Lotte

Splashdance, voor jong en minder jong!

Splashdance, is op dit moment mijn favoriete activiteit als animator op Campix.

Het is niet alleen de ideale verfrissing bij dit warme weer, zowel jong als oud apprecieert deze vorm van animatie heel erg. Het is geweldig om te zien hoe het kind in een volwassene terug naar boven komt.


Waarom Splashdance zo populair is op Campix? Toen ik voor de eerste keer splashdance deed met de kids, kwam er meteen een groep tieners vragen of dat ook voor volwassenen bestaat. Omdat ik een half uur eerder klaar was dan voorzien, trok ik een droge shirt aan (gezien ik maar 1 marcelleke van T4A had, een andere t-shirt dan maar) en daar ging ik, helemaal onvoorbereid en voor een toch wel heel erg enthousiast publiek splashdansen. Maar het resultaat mag er zijn! De videos zijn met dank aan de tuin-en klusjesman van dienst, Pierre.


Tjoe Tjoe Wa.




Ben je niet zo zeker van je stuk? Of zijn dans-pasjes niets voor jou? Doe zoals mij en ga gewoon kijken welke liedjes je kunt gebruiken van de minidisco! Zolang het maar spettert en leuk is, hoef je je geen zorgen te maken! Gewoon doen! Wedden dat men na een sessie splashdance vraagt wanneer de volgende keer is?

Don't forget 300 % geven is 100 % krijgen!!!!




10 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page